Dette indlæg er et betalt indlæg - det indeholder betalte links.

Inden for de seneste par år er der rykket en ny modedille ind i danske hjem, og det er en dille, som sætter præg i mange hjem. Designermærker i hjemmet er blevet en modedille, som flere og flere familier hopper med på.

Det skal være flot og praktisk

Designermærker er rykket helt ind i danske hjem, og sætter i dag stor præg på indretningen. Det er dog ikke kun selve designermærkerne, der er det vigtigste. Det skal være praktisk, i en travl og stressende hverdag hvor familien skal kunne koble af i hjemmet. Det er derfor ikke selve mærkerne, som skal fylde. Det er indretningen og den praktiske del, som er i højsædet.

Modedillen er for alle

Designermærker som f.eks. Hay og Kay Bojesen er blevet mærker, som præger mange danske hjem i dag. Mange misforstår præmissen med designermærker i hjemmet, da mange forbinder det med dyre vaner. Det er på ingen måde rigtigt, da modedillen omkring designermærker er for alle. Man behøver ikke at købe det dyreste på markedet, man kan sagtens finde billigere produkter fra moderigtige mærker. Det er kun fantasien, som sætter grænserne.

Indretningen skal passe med familien

Når I står, og skal købe designermærker. Er det vigtigt, at indretningen skal passe med familien. I skal derfor have fokus på, at designermærker som skal integreres i indretningen, skal passe ind i familien. Sørg derfor for at have hele familien med i processen, så det bliver et familieprojekt. Dvs. børnene også skal være en stor den af processen.

Modedille som ikke mister værdi

Designermærker i hjemmet er en modedille, som ikke mister værdi i fremtiden. I skal derfor ikke stå tilbage med usikker tanker, om I en dag kan komme af med møblerne eller elementer til boligindretningen. Designermærker er i høj kurs, og hvis man en dag tager et smut på loppemarked, kan man se hvor hurtigt designermøbler, bliver handlet og købt i dyre domme.